.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازتاب راهپيمايي22 بهمن دررسانه‌هاي خارجي

بسياري از رسانه‌هاي خارجي از صبح امروز به پوشش مستقيم و لحظه به لحظه راهپيمايي باشكوه 22 بهمن در تهران پرداختند.

به گزارش ايلنا، شبكه تلويزيوني سي‌ان‌ان اخبار مربوط به مراسم سي‌و‌يكمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را در صدر اخبار خود قرار داد و اعلام كرد كه مردم در ميدان آزادي منتظر شنيدن سخنان «محمود احمدي نژاد»، رئيس‌جمهوري هستند.

اين شبكه آمريكايي نخستين خبر خود را با صداي تكبير الله‌اكبر شب گذشته مردم تهران پخش كرد و گفت با اين صدا طوفان در راه است.

شبكه تلويزيوني الجزيره قطر هم روز پنجشنبه خبر آغاز راهپيمايي مردم ايران را همراه با تصاوير ميدان آزادي در صدر خبرهاي خود منعكس كرد.

الجزيره در گزارش خود گفت: «جشن‌هاي گرامي داشت سالگرد انقلاب اسلامي ايران آغاز شد. هزاران نفر از ايراني‌ها در مركز شهر تهران تجمع كردند و قرار است رئيس‌جمهوري ايران در اين مراسم سخنراني كند. »

شبکه تلویزیونی العربیه با پخش تصاویری از حضور میلیونی مردم ایران در میدان آزادی به طور گسترده به پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن پرداخته است.

اما خبرگزاری فرانسه با بی توجهی به حضور میلیونی ملت ایران فقط نوشت: «ده‌ها هزار ایرانی صبح امروز برای بزرگداشت 31 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشورشان در میدان آزادی تجمع کرده‌اند.»

این خبرگزاری گفت كه مردم در اين راهپيمايي شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر مي‌دهند و به سمت میدان آزادی در حرکت هستند.

خبرگزاری آلمان نیز در نخستین ساعات صبح امروز آغاز خبر راهپیمایی 22 بهمن را مخابره و پیش بینی کرد که میلیون ها ایرانی در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

همچنين تلويزيون المنار امروز از اوايل صبح صحنه‌هايي از تظاهرات ميليوني ملت در حماسه ‪ ۲۲‬بهمن را از تهران و ديگر استانها به صورت زنده پخش كرد.

المنار سخنراني احمدي نژاد را به طور مستقيم و زنده پخش كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.